مرکز مشاوره زکریا

احمد رضایی استخروئیه رتبه 10 کنکور انسانی ۱۴۰۲  است و مصاحبه با این رتبه های برتر می تواند نکاتی را از طی این مسیر و به دست آوردن این موفقیت برای کنکوری های سال بعد روشن تر سازد. در ادامه این مصاحبه را بخوانید.

احمد رضایی‌استخروئیه متولد دی‌ماه سال ۱۳۸۳ است و دانش‌آموز مدرسه نمونه دولتی سید کمال کرمان بوده است. وی موفق به کسب رتبه ۱۰ گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری 1402 شد.

وی می‌گوید: مدت زمان درس‌خواندن بنده در سال تحصیلی از ۹ تا ۱۱ ساعت متغیر بود، اما با نزدیک‌تر شدن به کنکور کم‌کم این مدت را به ۱۳ ساعت رساندم.

رضایی‌استخروئیه ادامه می‌دهد: غیراز کلاس‌های مدرسه و مشاوره مدرسه در هیچ‌گونه کلاسی برای کنکور شرکت نکردم و فقط برای آزمون‌های آزمایشی در یک موسسه ثبت نام کردم و از آزمون‌های این موسسه استفاده می‌کردم.

وی با اشاره به اینکه شنیدن خبر رتبه 10 کنکور در ابتدا برایم غیرقابل باور بود، می‌گوید: با صدور کارنامه اولیه و مشاهده تراز کنکورم به رتبه‌برتر شدن فکر می‌کردم و در زمان شنیدن این خبر در خانه بودم و خوشحالی اولین احساسم بود.

این دارنده رتبه برتر کنکور درباره دلایل موفقیت خود بیان می‌کند: بعد از لطف ایزد منان و همراهی بی‌دریغ خانواده و کادر دلسوز مدرسه خصوصا مشاور مدرسه آقای احسان افشارمنش، باید به برنامه‌ریزی اصولی و دقیق و اراده مصمم بر اجرای این برنامه اشاره کنم.
از رضایی‌استخروئیه می‌پرسم قصد داری در چه رشته‌ای و در چه دانشگاهی ادامه تحصیل دهی، او می‌گوید: در انتخاب رشته به فکر و مشورت بیشتری نیاز دارم تا در انتها به لطف خدا یک انتخاب رشته اصولی و منطقی داشته باشم.

وی همچنین به دانش‌آموزانی که باید در کنکور شرکت کنند پیشنهاد می‌دهد: مطالعه اصولی با برنامه‌ریزی دقیق را دنبال کنند.

رضایی‌استخروئیه عنوان می‌کند: بارها این جمله را شنیدیم که یک ساعت مطالعه اصولی از چند ساعت درس‌خواندن بدون نظم بهتر است و من هم این اتفاق را در دوران کنکور تجربه کردم و پیشنهادم به دوستانی که در سال‌های آینده در کنکور شرکت می‌کنند این است که هیچ‌وقت توانایی‌های‌تان را دست‌کم نگیرید و بدانید با تلاش منظم ان‌شاء‌الله میتوانید رتبه برترهای سال آینده باشید.

 

منبع خبرگزاری فارس

خبرنگار: مهسا حقانیت

ظرفیت باقیمانده (۰)

درج ایمیل برای تایید رزرو لازم است

ایمیل را وارد کرده و شماره تلفن خود را در متن پیام ذکر کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی